perjantai 2. maaliskuuta 2012

Lääkärin määräys

Lääkärin määräyksestä olen tänään käynyt alkossa! Hain kuivaa valkoviiniä. Nyt olisi tarkoitus hautoa tissiä valkkariin uitetussa liinassa! Mulla on siis rinnassa tulehdus, kuumeeton. Patti on pysynyt rinnassa koko viikon ahkerasta lypsämisestä/pumppauksesta huolimatta, joten soitin neuvoa neuvolasta ja sieltä ohjattiin lääkäriin.

Juu mutta lähden toteuttamaan tätä "hoitoa" ja toivon että ssitä on apua. (Ostin kaupasta myös kaaliin, joten voin vuorotella viini ja kaalihauteiden välillä :)

(sain myös ab-kuurin jos vointi huononee tai ei lähde paranemaan)

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa hassulta, mutta toivotaan että auttaa! Kaikkea uutta sitä oppii kun vanhaksi elää. ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla auttoi se kaali :) Kannattaa sitä oikesti kokeillakkin aina välillä :) !

    VastaaPoista
  3. O-hoh, mikä määräys. En ole ennen kuullutkaan, että valkkaria voisi käyttää noin. :) Kerro ihmeessä, toimiiko!

    VastaaPoista
  4. Kaalista olen kuullut,mutta en valkkarista. No ainahan sen voi juoda kalan kanssa...itse hiéroin aina noita kipeitä patteja rinnoissa suihkussa ollessa. Auttoi nopeiten. Olen imettänyt 7 lastamme ja aina tullut noita patteja,kun maito pakkaantuu rintoihin ja vauva ei jaksa imeä kaikkea.

    VastaaPoista